Forhandlings- og utviklingssjef Kåre Helge i Knif, salgsdirektør Tom Meier i Get TDC og merkantil leder i Kirkepartner Knut Riksen jr kan fornøyd presentere resultatet av Get TDC telefoniavtalen som alle Kirkepartner kunder, enheter i Den norske kirke og alle medlemmer av kristen Norges innkjøpsfellesskap (Knif) nå kan benytte.
- Vi tar bokstavelig talt med oss kristen Norge opp i skyen. Get TDC leverer en moderne skybasert bedriftsnettløsning, som gir bedre kostnadskontroll og oversikt over dataforbruk, samt en mer effektiv håndtering av medlemmer og kunder, sier salgsdirektør Tom Meier i Get TDC.
En viktig faktor ved løsningen Get TDC leverer er at man kan samle alle enheter i én teknisk løsning, samtidig som den åpner for at alle som jobber frivillig og har egne private mobilabonnement kan være en del av løsningen.
- Med kostnadseffektive telefoniløsninger fra Get TDC vil det være mulig for oss i Den norske kirke, både lokalt og sentralt, å forbedre samhandling og utnytte hverandres ressurser og erfaring i langt større grad. Get TDC’ bedriftsnett løsning, integrert med Den norske kirkes felles IKT infrastruktur hos Kirkepartner, vil bidra til å skape mer effektiv kommunikasjon mellom ansatte, frivillige og med kirkens medlemmer. Dette er nødvendig når vi skal bygge Den norske kirke for fremtiden, sier merkantil leder i Kirkepartner, Knut Riksen jr.
-
Vi valgte Get TDC fordi de var helt i toppen med tanke på teknologiske løsninger, samtidig som at de leverte det klart beste pristilbudet. Det er første gang vi har samarbeidet med Kirkepartner, og vi er veldig fornøyd med resultatet. Vi mener alle kirkesamfunn, organisasjoner og institusjoner vil spare mye på å benytte avtalen, sier forhandlings- og utviklingssjef Kåre Hegle i Knif Innkjøp.
Get TDC vil kunne levere følgende
- Telefoniløsning med bucketprising, som betyr at alle brukere har én felles datakvote som fordeles etter behov i virksomheten. Løsningen gjør at man slipper problemer med overforbruk og negative overraskelser på faktura.
- Nye skybaserte tjenester til passet behov – krever ingen investeringer for å komme i gang
- Bedriftsnett med profesjonell sentralbordløsning som håndterer samtalestyring til køer og servicenummer, opplysningstjenester og SMS, alt levert i et elegant grensesnitt for betjening av løsningen
- Private mobilabonnenter som også kan knyttes til bedriftsløsningen
For Kirkepartner Basis kunder (driftskunder på Kirkepartners plattform) vil disse i tillegg få mulighet til integrasjon mot blant annet Outlook kalender og Skype for Business. Dette til en lavere kostnad enn om den enkelte skulle håndter dette på egen hånd eller mot andre eksterne driftsleverandører. I tillegg får en ved å være på samme IT plattform tilgang til en rekke andre samhandlingsgevinster når dette også integreres med GET TDC bedriftsnettløsning.
- Get TDC er veldig glad for å bli valgt som leverandør for kristen Norge, og vi er stolte over at vi kan levere moderne framtidsrettede løsninger som effektiviserer hverdagen og sikrer bedre samhandling blant svært mange medlemmer i KNIF/ Kirkepartner avslutter salgsdirektør Tom Meier i Get TDC.
Mer informasjon og bestilling
For mer informasjon og bestilling, gå til Den norske kirkes intranett - Kirkebakken. Under Telefoni - Arbeidstøtte og kommunikasjon . Kunder som er i ferd med å bestille tilgang til Kirkebakken kan inntil dette er ordnet kontakte oss på kunde@kirkepartner.no