Prosess for minikonkurranser lokale fagsystemer

  • Grunnforutsetning
  • Kirkepartner Basis plattform må være installert
  • Kirkepartner har inngått rammeavtaler med fire leverandører av lokale fagsystemer; Agrando AS, Ecclesia Systemer AS, Kirkedata AS og Kommunion AS
  • Kirkepartner bistår ved gjennomføring av minikonkurranse og kontraktsinngåelse med foretrukket leverandør. Fellesråd får også bistand ved installasjon og verifikasjon av løsning, samt ved oppdateringer og nye versjoner av løsning
  • Avrop på rammeavtalene forutsetter at det gjennomføres en minikonkurranse med rammeavtaleleverandørene som har kontrakt på aktuelt systemområde
  • Prosessen for gjennomføring av minikonkurranse starter ved å fylle inn mal for minikonkurranse – her skal følgende fremgå;
    •  hvilken kunde som etterspør nytt lokalt fagsystem
    •  kontaktperson for tilbudsprosessen
    •  hvem som inviteres til å inngi tilbud (her må samtlige leverandører som kan levere aktuelt systemområde inviteres)
    •  spesifikasjon av krav til leveransen med nærmere angivelse av hensikten med avropet
    •  instruks til tilbyder
    •  krav til verifikasjon av tilbudt løsning fungerer på plattformen
    •  angivelse av dagens systemområder og hvem som er leverandør
    •  etterspurte systemområder
    •  angivelse av eventuelt viktige funksjonelle krav og integrasjoner for kunde som skal dekkes av etterspurt systemområde – kravet skal baseres på og refereres til i henhold til kravtabellene i rammeavtalenes bilag 1
    •  opplæringsbehov angis
    •  Dato for utsendelse av forespørsel og tilbudsfrist angis i dokumentet
    •  Kriterier for evaluering må følge samme kriterier som for valg av rammeavtaleleverandørene og er derfor forhåndsutfylt i malen – 20 % løsningsspesifikk kompetanse, 30 % løsningsforslag og 50 % totalpris for kunden
  • Tilbyder skal svare på minikonkurransen ved å fylle inn sine svar direkte inn i utkast til tildelingsskjema
    •  Pkt 1 – her skal tilbyders spesifikasjon av leveransen fremgå
    •  Pkt 2 – her skal fremdriftsplan fylles inn
    •  Pkt 3 – her skal aktuelt tilbudt personell for gjennomføring av leveransen settes inn
    •  Pkt 4 – her skal eventuell bruk av underleverandører fylles inn
    •  Pkt 6 – her skal tilbyder konkretisere omfang på leveransen herunder systemområder, tilbudt opplæring og annen tjenesteleveranse
  • Evaluering foretas basert på kriteriene etter rammeavtalen og det økonomisk mest fordelaktige tilbudet skal velges
  • Meddelelse om tildeling av avrop gis til de tilbydere som har gitt tilbud
  • Tildelingsskjema ferdigstilles og signeres av kunde og leverandør
Dele-knapper kan ikke vises uten at du samtykker til bruk av funksjonelle cookies. For å gjøre dette må du trykke på knappen helt nederst i venstre hjørne og marker sjekkboks for funksjonelle cookies og deretter klikke på \"Oppdater samtykke\". Evt. klikk på \"Godta alle cookies\" for å godta alle kategorier av cookies. Deretter må du laste siden på nytt.

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse: 
Kirkepartner
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo

Miljfyrtarn-norsk-farger.png

Postadresse:
Kirkepartner AS
Postboks 6857 St. Olavs plass 
0130 Oslo

 

Org.-nr.: 911 625 504

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"