Telefoni

Kirkepartner har etablert en gunstig avtale med Telia på telefoni tjenester som alle enheter i Den norske kirke kan benytte. Avtalen gir tilgang til mobiltelefoniavtale, bedriftsløsning med sentralbord og andre telefoniløsninger som bidrar til økte samhandlingsgevinster.

Telia leverer en skybasert bedriftsnettløsning, fast- og/eller mobiltelefoni. Telia gir mulighet til å få:
  • Nye skybaserte tjenester til passet behov – krever ingen investeringer for å komme i gang
  • Bedriftsnett med profesjonell sentralbordløsning som håndterer samtalestyring til køer og servicenummer, integrasjoner mot kalender, opplysningstjenester og SMS, alt levert i et elegant grensesnitt for betjening av løsningen

Avtalen gir mulighet for sentralbordløsning knyttet opp mot mobiltelefoni og fastnett. En kan kostnadsfritt få koblet Telias Bedriftsløsning/sentralbordløsning mot Outlook kalender og adresseregister, forutsatt at brukeren er på Kirkepartner Skrivebord eller Mini. 

Løsningen gir også mulighet for å integere mot Teams, men dette har en ekstra lisens- og etableringskostnad.  Dette gir en slik samordnet kommunikasjon hvor en integrerer telefon, videokonferanse, chat og skjermdeling i én felles løsning med Microsoft Teams.

Med en helhetlig telefoniløsning integert med Kirkepartners øvrige tjenester fra Microsoft vil en kunne jobbe enklere - uansett om man er på kontoret, hjemmekontor, på reise eller ute. Dette gir ikke bare en bedre samhandlingsplattform internt, men muliggjør også ytterligere effekter internt i Den norske kirke uavhengig av hvor den ansatte måtte befinne seg. Gode kommunikasjonsløsninger bidrar også til økt service, lette tilgjengeligheten og kan gi økt kvalitet på informasjon som gis til medlemmer og publikum.

Flere har sett på dette som en viktig tjeneste å få dekket. Dette gjelder både eksisterende kunder hos Kirkepartner og de som i den senere tid har tegnet avtale om å overføre driften til Kirkepartner. Ved å være på denne fellesavtalen kan også flere fellesråd, for eksempel innen et prosti, få etablert felles overordnet sentralbord i tillegg til et lokalt (som kanskje har begrenset åpningstid). 

Kirkepartnerkunder kan få Telia sentralbord integrert med kalenderen i Kirkepartnerplattformen som en egen tjeneste uten at kunden selv vil måtte stå for en teknisk implementering.

For bestilling av mobilabonnement og øvrige tjenester fra Telia, se kontaktinformasjon i lenken nederst på siden. For integrasjon mot kalender opplyses det til Telia hvilke epostadresser som skal knyttes til det enkelte telefon/mobilabonnement. I tillegg må Kirkepartner Servicedesk får beskjed på epost at enheten skal knyttes til Telia Bedrift.

For mer informasjon vises det til egen side fra Telia. Se link nedenfor. 

 

Dele-knapper kan ikke vises uten at du samtykker til bruk av funksjonelle cookies. For å gjøre dette må du trykke på knappen helt nederst i venstre hjørne og marker sjekkboks for funksjonelle cookies og deretter klikke på \"Oppdater samtykke\". Evt. klikk på \"Godta alle cookies\" for å godta alle kategorier av cookies. Deretter må du laste siden på nytt.

Kontaktinformasjon for Kirkepartner

Besøksadresse: 
Kirkepartner
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo

Miljfyrtarn-norsk-farger.png

Postadresse:
Kirkepartner AS
Postboks 6857 St. Olavs plass 
0130 Oslo

 

Org.-nr.: 911 625 504

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"