Møte med nye prester

2 ganger i året inviteres nytilsatte prester til Hamar bispedømmekontor. Denne gangen fikk Eva Kirkemo, Gustav Otto Søberg og Cynthia Renaa, møte de ansatte ved kontoret.

Møte med nye prester

Eva Kirkemo (t.v.) er tilsatt som sokneprest i Trysil. Hun skal ordineres 22. april i Nordre Trysil.

Gustav Otto Søberg er tilsatt som kapellan i Ringebu, Fåvang og Venabygd sokn og som prostiprest i Sør-Gudbrandsdal. Han ble ordinert av biskop Solveig Fiske 11. mars 2018.

Cynthia Antonia Maria Slomp Renaa er midlertidig tilsatt som prestevikar i prostipreststilling i Nord-Gudbrandsdal fram til 1. september 2018. Hun er under utdanning, og vil få fast tilsetting etter at den er fullført, og hun har blitt ordinert.

På møtet fikk prestene hilse på de ansatte ved kontoret, de fikk informasjon om biskopens og bispedømmerådets ansvar og oppgaver, og om hva ansatte ved bispedømmekontoret kan bidra med innen ulike fagfelt.

Vi ønsker alle tre velkommen i tjeneste i bispedømmet!