Gudstenester på nett i sommar

I sommar blir det gudstenester i kyrkjene med plass til maks. 200 personar. TIlbodet på nett presenterer vi nedanfor. Sjekk også dine lokale nettsider for fysiske gudstenester.

Tidlegare prost i Ytre Sogn og Nordhordland, Geir Sørebø, er å treffa på nettet kvar helg med tankar før søndagen ute frå naturen ein stad.

Digitale gudstenester m.m.

Nrk overfører gudstenester på radio.  Sjå NRK P1

Den norske kyrkja sender gudsteneste på si facebookside. Søndag 28. juni er dette ei gudsteneste frå St.Jakob kirke i Bergen.

Bergen

Bergen domkirke.  Søndagstankar kvar søndag i sommar. Nettside

Birkeland.  Søndagspodden - søndagens tekst på ein fredag. Her samtalar Amund og Andreas med gjestene Kjersti og Bård Norheim og William Grosås om søndagens tekstar.  Nettside.

Sandvikskirken

12. juli   11:00     Fysisk gudsteneste som også blir overført på nett            Høymesse Aposteldagen  Facebook

19. juli   11:00     Gudsteneste på nett      Minigudstjeneste  7. søndag i treenighet  Facebook

26. juli   11:00     Gudsteneste på nett      Minigudstjeneste  8. søndag i treenighet  Facebook

St. Jakob

Gudsteneste for ungdom søndag 28. juni på Den norske kyrkja si facebookside

Søreide
Preikepod - opptak av preika frå gudstenestene i kyrkja annankvars søndag  Nettside

Åsane
Podcast. Her blir nokre av søndagens preiker lagt ut. I tillegg får du servert anna spennande innhald som handlar om tru og liv. Les meir her.

Vestland utanom Bergen

Bjordal & Ortnevik sokn    Kvar fredag  kl.17.00    God helg - helsing til helga   Nettside

Fysiske gudstenester, konsertar etc.

Sjekk sommarkyrkja  eller lokale nettsider.