Bispedømerådet tilsette sokneprest i Ulllensvang

Bjørgvin bispedømeråd tilsette ny sokneprest i Ullensvang då dei var samla til digitalt møte 15. desember. Rådet arbeidde med strategi for bispedømet og gjorde vedtak om nokre høyringsfråsegner.

Leiar Vemund Øiestad og resten av bispedømerådet drøfta ny strategi for bispedømet i møtet 15. desember der også ein del av staben på bispedømekontoret var med frå kvar sine heimar.

Leni Mæland er tilsett som ny sokneprest i Ullensvang. Ho er no studentprest i Stavanger.

Bjørgvin bispedømeråd hadde drøfting på strategiplan og strategiutvalget tar med seg innspela og vil ferdigstille saka til neste møte.

Bispedømerådet gjorde også vedtak om høyringsuttale til Kyrkjerådet om heilskapleg kyrkjelydsplan og om oppfølging av evaluering av Samarbeid menighet og misjon (SMM).

Ein plan for prosess kring ressursfordeling av prestestillingar stod også på sakslista, saman med ei orientering om Fana prestegard.

For saker elles, sjå saklista nedanfor og protokoll (lenke nedst på sida).
SAKSLISTE
Godkjenning av innkalling og saksliste
69/20 Saksliste Bjørgvin bispedømeråd 15.12.2020
Godkjenning av protokoll