Retreat våren 2019

Retreat betyr å trekke seg tilbake. Jesus seier til læresveinane sine : «Kom med meg til ein aud stad der vi kan vera åleine, og kvil dykk litt!» (Mark 6,31). Dei fleste retreata i Bergen finn stad på Søsterhjemmet Bergen diakonissehjem, Ulriksdal 8. Her finn du program for våren 2019.

Retreat våren 2019

Velkommen til stille, bøn og bibelmeditasjon!

På retreatsamlingane på Søsterhjemmet legg vi til rette for kvile og bøn. Vi trekkjer oss tilbake for ei tid. Retreaten er stille. Måltida er stille, gjerne med musikk. Ein fast rytme med tidebøn og gudsteneste, hjelper oss å falle til ro. Vi får høve til sjølv å bli nærverande hos Han som alltid er nær. Retreaten gir rom for å møte bibeltekstar, åleine og i fellesskap. Retreat er for deg som ønskjer en nærmare relasjon til Gud, og samanheng mellom kvardagsliv og tru. Det er tilbod om samtale og forbøn på dei fleste retreata.

Program for kveldsretreat i Bergen våren 2019

Onsdag 16. januar kl. 18-21: Kveldsretreat v/ Annbjørg og Nobu

Onsdag 27. februar kl. 18-21: Kveldsretreat

Tirsdag 19. og torsdag 21. mars Fasteretreat fra Kl. 16.30 – 20.30 med middag, kaffepause og utvidet mulighet for samtale. Påmelding innen 25. mars til tor.k.bergen@gmail.com eller 97 53 55 62. Kr. 150 pr. person.

Torsdag 9. mai kl. 18-21: Kveldsretreat. Merk at vi samles på en torsdag.

Onsdag 5. juni kl. 18-21: Kveldsretreat

På kveldsretreatene starter vi med opning og impuls i kapellet, fortsett med bibelmeditasjon, stille måltid og bønevandring. Vi avslutter som regel kvelden i kapellet med ei enkel gudsteneste med nattverd.

Der annan stad ikkje er nemnt, foregår alle retreata i Søsterhjemmet på Haraldsplass, Ulriksdal 8, med inngang i sørenden av Haraldsplass diakonale sykehus.

Retreatarbeidet har felleskyrkjeleg karakter og er ope for alle.

Kveldsretreat har inga påmelding og kostar 50 kr.

Åndeleg rettleiing:
Åndeleg rettleiing gir hjelp til å utvikle og gå djupare i sin relasjon til Gud. Det handlar om å vekse i trua slik at den kan få røre ved heile livet.

Ønskjer du å vite meir, ta kontakt med personalprest Bård Haukedal.