Broen - erfaringsdeling ved samlivsbrudd

Samtaletilbud 2022 - 2023 for deg som har opplevd samlivsbrudd, enten nylig eller for en tid tilbake. Tilbudet er gratis og blir ledet av familieterapeut Brynhild Eide og familieterapeut/psykolog Frode Thuen.

Nå er det åpent for påmelding til samtalegruppe for deg som har opplevd samlivsbrudd. Illustrasjon: Kelly Sikkema/Unsplash.com

Basert på svært gode tilbakemeldinger vil Høgskulen på Vestlandet, Bjørgvin bispedømme og Bjørgvin familiekontor legge til rette for en ny runde med «Broen - erfarings-deling ved samlivsbrudd». Dette er et tilbud til deg som har opplevd samlivsbrudd - enten nylig eller om det ligger langt tilbake i tid.

Tilbudet er livsynsåpent og derfor et tilbud til alle - uavhengig av religiøst ståsted.

Tilbudet har oppstart i høst og avsluttes tidlig vinter (se egne datoer for gruppen). Hver gruppe vil bestå av mellom 5 - 8 gruppemedlemmer i tillegg til gruppelederne.

Gruppetilbudet er åpent for alle (ikke inndelt etter kjønn).

Oppmøtested: Bjørgvin familiekontor, Slottsgaten 3, Bergen

Møtedatoer høsten 2022/ vinteren 2023:
18.10 (NB! Tirsdag)
2.11 (Onsdag)
16.11 (Onsdag)
30.11 (Onsdag)
7.12 (Onsdag)
4.1 (Onsdag)
18.1 (Onsdag)

Møtetid: kl. 18.00 - 20.15 hver gang.

Frist for påmelding: 11.10.22

Lenke til påmelding nederst på denne siden.

Mer informasjon om samlingene

MÅLSETTING

1. HOVEDMÅL for gruppene

• Få hjelp til å legge samlivsbruddet bak seg og komme videre i livet