Gudstenester på nett 7. juni

Den 7. juni var det radiogudsteneste frå Knarvik kyrkje i NRK radio og ein del sendingar på nett. Her finn du oversyn over det vi hadde fått melding om.

Knarvik kyrkje, der radiogudstenesta vart halden.

Digitale gudstenester, podcastar m.m.

Nrk overfører gudsteneste frå Knarvik kyrkje kl. 11.00 på NRK P1 og P1+ radio

Bergen

Bergen International Church     kl. 15:00  Sunday Service - Fysisk gudsteneste som også blir overført på nett  Facebook

Loddefjord kl. 11:30   Digital søndagsskole  Nettsider  Kirken.no/loddefjord