Kyrkjemusikalsk fagsamling i Geiranger

Folkemusikk, gregorianikk, reformasjon salmar, tidebøner, konsert i Geiranger kyrkje. Dette er stikkord for haustens fagdagar for kyrkjemusikarane i bispedømet.

Geiranger kyrkje

Haustens kyrkjemusikalske fagdagar blir i vakre Geiranger tysdag 26. og onsdag 27. september. Kyrkjemusikalsk råd har lagt opp til ei samling over to dagar, med overnatting på Union Hotell Geiranger. Samlinga blir delvis saman med prestane i Møre som er samla til konvent. Stikkord for samlinga: Folkemusikk – Gregorianikk – Reformasjon - Salmar– Tidebøner - Konsert i Geiranger kyrkje.

Med oss på samlinga blir m.a.:

Henrik Ødegaard

Komponist, mest kjent for vokal kyrkjemusikk inspirert av gregoriansk song og norsk folkemusikk. I tillegg til større korverk og korarrangemet av folkemusikk har han komponert solostykke, syngespel, kammermusikk, elektroakustisk musikk, orgelverker og oratorier. Ødegaard vil sjå på bibelske salmar frå koralbok bind 3, med eit sideblikk på dei folkemusikk-baserte salmetonane i salmeboka. Han vil også snakke om tidebønn-tradisjonen

Eivind Skeie

Prest forfattar, salmediktar og foredragshaldar.

Hans tema på samlinga er Martin Luther: tida, livet, salmar og gudsteneste. Martin Luther sitt forhold til salmesong  heng saman med hans forståing av kyrkjelyd og gudsteneste, Bibel, og undervisning. Skeie vil presentere nokre av Luther sine viktigaste salmar og utfordre oss på vår eigen gudstenesteforståing og salmebruk.
Korleis kan Luther inspirere oss i dag?

Tysdag 26.09.

12.00:   Innsjekking Hotell Union Geiranger

13.00:   Lunsj

14.00:   Eivind Skeie: Martin Luther; -tida-livet -salmar og gudsteneste

16.30:   Pause

18.00:   Felles middag med prestane

20.00:   Konsert i Geiranger kyrkje. Kveldsbøn ved Henrik Ødegaard

Onsdag 27.09.:

09.15    Morgonbøn i Geiranger kyrkje v/ Henrik Ødegaard

09:30    Omvising og orientering om nyorgelet i Geiranger kyrkje v/ kantor Gunnar Inge Eide

10.00    Henrik Ødegaard: Folkemusikk, gregorianikk, tidebønner

12.30    Middagsbøn i Geiranger kyrkje v/Henrik Ødegaard

13.00    Lunsj på hotellet

14.00    Avreise

Meld deg på HER

Absolutt siste frist for påmelding er tysdag 29. august.

Pris for samlinga blir kr 2000,-. Dette inkluderer hotellovernatting i dobbeltrom, med fullpensjon. For overnatting i enkeltrom er det eit tillegg på kr 320.