Fylkesordførar Jon Aasen sin nynorsk-salme: "Ditt barn eg no vil vera" ♫

Den nynorske salmen lever i mange, frå vogge til grav - og er ein stor rikdom. Møre bispedøme markerer 150 år med nynorsk salmar med å utfordre kjende personar til å dele sin salme. Fylkesordførar Jon Aasen deler sin salme: "Ditt barn eg no vil vera".

– Salmen som eg lærte av mor som barn sit framleis, seier fylkesordførar Jon Aasen.

SALMESTAFETTEN i Møre bispedøme
Biskop Ingeborg Midttømme sin nynorsk-salme
Konst. fylkesmann Rigmor Brøste sin nynorsk-salme
Feiring av den nynorske salmetradisjonen

– Då eg var liten var Ditt barn eg no vil vere kveldsbøna eg og syster mi las kvar kveld, fortel fylkesordførar Jon Aasen.
– Det var mor vår som lærte oss denne utenat - ho ville at vi skulle læra salmar. Om eg ikkje hugsar feil var dette salme nr. 531 i Nynorsk Salmebok. Den har berre eitt vers, og og det sit framleis!

Ditt barn eg no vil vera,
min Gud og Fader god!
Din vilje vil eg gjera,
lær meg ditt ord og bod!
Ber meg på dine hender,
vis meg den rette veg,
så kvar eg foten vender,
eg alltid fylgjer deg!

Tekst: Bernt Støylen, 1906
Melodi: H.O.C. Zinck, 1801
Norsk Salmebok nr. 644

Jon Aasen utfordrar fylkesutdanningssjef Rune Opstad til å dele sin nynorsk-salme i salmestafetten.