Studentpresteteneste ved NTNU Ålesund

Ved studiestart haust 2019 får studentane ved NTNU Ålesund tilbod om eigen studentprest. Kapellan i Volsdalen, Joachim Haaland, tek til i ei 20%-stilling. Viserektor v/NTNU Ålesund, Annik Magerholm Fet, seier ho set stor pris å få denne tenesta lagt til studiestaden.

Kapellan i Volsdalen, Joachim Haaland, får bruke 20% av stillinga si i Ålesund/Volsdalen som studentprest v/NTNU Ålesund.

Studentprest Joachim Haaland vil vere på plass éin dag kvar veke. I mange år har ein arbeidd for å få til ei ordna studentprestteneste ved Campus Ålesund. Etter at Campus blei ei eining under NTNU har ein fått god drahjelp frå den etablerte studentprestetenesta i Trondheim og Gjøvik.

Studentsamskipnaden (SIT) tar imot studentpresten og stiller kontor til disposisjon, lokalisert saman med dei andre studenttenestene SIT har ansvar for. Tilbodet frå Møre bispedøme går ut på at kapellan i Volsdalen, Joachim Haaland, får bruke 20% av stillinga si i Ålesund/Volsdalen som studentprest v/NTNU Ålesund.

Visrektor ved NTNU Ålesund, Annik Magerholm Fet, set pris på det nye tilbodet:

"Som viserektor ved NTNU i Ålesund så setter jeg stor pris på å få denne tjenesten lagt til oss. I samarbeid med studentsamskipnaden SiT har vi mange gode tilbud til våre studenter. De fleste av studentene våre er fra Møre og Romsdal, men etter at Høgskolen i Ålesund ble fusjonert med NTNU så har vi fått flere søkere fra resten av landet. Dette er en økende trend. Det betyr at vi må se på et mer helhetlig tilbud for våre studenter da flere av de som begynner ved et nytt studiested, kan føle på ensomhet og hjemlengsel. For mange er det å studere også forbundet med et økt press for å lykkes i en ny livssituasjon. I slike tilfeller vil en studentprest være et godt tilbud ved Campus Ålesund. Jeg antar at en studentprest-tjeneste også vil bidra til at tilbudet om sosiale aktiviteter blir utvidet for studentene."