Trond Kverno gjestar fagdag for kyrkjemusikarar

Den kjende komponisten og arrangøren Trond Kverno gjestar fagdagen for kyrkjemusikarane i Møre i mars.

Trond Kverno gjestar fagdag for kyrkjemusikarar

Det er Kyrkjemusikalsk råd i Møre som inviterer til fagsamlinga i Molde domkirke torsdag 1. mars 2018.

Gudstenesta blir hovudtema for denne samlinga, og Trond Kverno vil mellom anna snakke om liturgi og liturgisk tenking, gudstenesta sin dramaturgi, bruken av forspill og orgelet og koret si rolle i gudstenesta.

Les meir

Klikk her for påmelding til fagsamlinga

Pris for fagsamlinga, inkl. varm lunsj, er kr 550,-

Siste frist for påmelding er tirsdag 26. februar.