Sjelesorg - forbøn - stilt arbeid

Sjelesorga er sentral i diakonien; ein fortruleg samtale mellom menneske om tru og tvil, eksistens og meining.

Sjelesorg - forbøn - stilt arbeid

Åndeleg vegleiing i Møre bispedøme

Mange ønskjer å samtale om eksistensielle spørsmål i livet. Særleg unge menneske blir i dag stilte framfor mange val. Diakonien søkjer å gi rom for samtale og refleksjon, med hjelp og støtte i vanskelege valsituasjonar.

Den lokale kyrkja gir tilbod om sjelesorg, åndeleg vegleiing, etisk refleksjon og praktiske omsorgsoppgåver. Aktørar som t.d. Kirkens SOS kan hjelpe menneske i krise.

Både den individuelle forbøna i det fortrulege rommet og den offisielle forbøna i gudstenesta gir styrke og fornying. Eigne forbønsgrupper kan løfte fram enkeltmennesket og utfordringar ein står framfor.

I dag uttrykkjer mange større og større behov for å ha det stilt, kvile og vere langsame. Slike behov vil diakonien møte ved å tilby retreat, stille rom, gatekapell, opne kyrkjer, spesielle gudstenester, pilegrimsvandringar mm.

Åndeleg vegleiing i Møre bispedøme

Diakoni  ● Sjelesorg  ● Sorg og krisearbeid  ● Skaparverket  ● Internasjonal rettferd  ●  Kriseberedskap