Prostane og prostia - den regionale kyrkja

Det er seks prosti i Møre bispedøme. Prosten leier prestetenesta i prostiet og gir biskopen støtte i hennar teneste.

Frå 2020 er det 6 prosti i Møre:

• Ytre Nordmøre prosti (kommunane Aure, Averøy Kristiansund, Smøla)

• Indre Nordmøre prosti (kommunane Gjemnes, Sunndal, Surnadal, Tingvoll)

• Indre Romsdal prosti (kommunane Rauma, Vestnes)

• Molde domprosti (kommunane Aukra, Hustadvika, Molde)

• Nordre Sunnmøre prosti (kommunane Fjord, Giske, Stranda, Sula, Sykkylven, Ålesund)

• Søre Sunnmøre prosti (kommunane Hareid, Herøy, Sande, Ulstein, Vanylven, Volda, Ørsta)

Prosten har biskopen som næraste overordna og tek i vare arbeidsgjevaransvaret for prestane i prostiet.

Prosten skal i samvirke med dei kyrkjelege råda fremje godt arbeidsmiljø, samarbeid
og åndeleg fellesskap i prostiet.
Prosten skal også sjå til at prestane forvaltar
Ord og sakrament til vekst for kristent liv og kristen tru.

Prostane har også som oppgåver m.a. å administrere ferie- og fritidsordningar, ta del i bispevisitasane, reise på prostebesøk, halde medarbeidarsamtaler, foreta innsetjing av prestar, kateketar, diakonar og kantorar samt ta del på møte i råd og utval.

Les heile tenesteordninga for prostar