Pilegrimsferd med Caroline af Sandnes

23. – 27. august besøker hardangerjakten Caroline af Sandnes nøkkelstedene Stavanger, Utstein, Avaldsnes, Mosterhamn, Halsnøy kloster og Bergen på Kystpilegrimsleia. Kun få plasser igjen!

Caroline af Sandnes, et smykke på sjøen.

Pris til selvkost: kr. 7.500,- inkluderer reise m/mat og overnatting. Noe inngangspenger kan komme i tillegg.

Påmelding: pilegrimsrådgiver Margun Pettersen, mobil: 95 47 57 17, e-post: margun.pettersen@gmail.com

Arrangør: Regionalt Kystpilegrimssenter Avaldsnes og Pilegrimsutvalget i Stavanger bispedømme

Det er begrenset plass, så her er det førstemann til mølla-prinsippet som gjelder.

Vi bor tett om bord, så vi ønsker at alle er fullvaksinerte.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.