Dåpsfestival og Forum for trosopplæring

Velkommen til Dåpsfestival og Forum for trosopplæring! Se gjerne filmene sammen med en kollega eller staben. Filmene vil ligge på denne siden ut september, og også være tilgjengelige senere.

Hilsen fra biskop Anne Lise Ådnøy:

«Dette blir nok en tradisjon!» Hvis vi har gjort noe kjekt sammen er det ofte et ønske om å gjenta. «Forum for trosopplæring» har blitt tradisjon i bispedømmet. 19. august blir det «Dåpsfestival» (på en skjerm nær deg). Det handler om å tradere, gi videre. Hvem skal lære barn om jul og påske og om å leve med den oppstandne alle dager til verdens ende?
«Disse mine ord skal dere bære i hjerte og sinn. - Lær dem videre til barna deres, snakk om dem når du sitter i ditt hus og når du går på veien, når du legger deg og når du står opp». (Fra 1.Mosebok kap 50)
Bønn:
Gode Gud, velsign alle som underviser for å tradere evangeliet! Gi foreldre, faddere og menigheter tid og ressurser til å formidle det største av alt. Amen

Under finner du filmene fra Forum for trosopplæring. Lenger nede på siden ligger filmene fra Dåpsfestivalen.

Kontakt