Tilskudd trosopplæring, diakoni, undervisning og kirkemusikk

Her finner du tildelingsbrev, rapporteringsskjema og oversikt over tilskudd etter hvert som de blir utbetalt. NB: Oppdaterte rapporteringsskjema for 2023 ligger nå nederst på siden.

Denne siden blir fortløpende oppdatert. Siste oppdatering 23. januar 2024.

Her legges det ut:

• Rapporteringsskjema for bruk av fjorårets tilskudd (se nederst på siden).
  • Felles tilskuddsbrev til alle fellesråd for inneværende år. Dette brevet inneholder rammer for tilskuddet som det er viktig for mottakerne å sette seg inn i (se nederst på siden).
  • Oversikt over årets tilskudd. Tiskuddsutbetalingene for 2023 ligger nå nederst på siden.

OBS!
Tildelingene av prosjektmidler (restmidler av tilskudd) som ble vedtatt i bispedømmerådet 1. november, ligger på denne siden.

Det sendes altså ikke lenger ut beskjed om hver enkelt tildeling. Hvert fellesråd må følge med på oversikten på denne siden.

Regnskapsrapport-skjemaene for 2023 ligger nederst på siden og skal benyttes i økonomirapportering for disse stillingene.

Det er viktig å sende trosopplæringsrapport og rapport for diakoni, undervisning og kirkemusikk hver for seg. Disse rapportene arkiveres på hvert sitt sted og behandles av ulike saksbehandlere.

Skjemaene er Excel-basert og har en enkelt arkbeskyttelse slik at kun aktuelle celler for utfylling er åpne for registrering/endring.  Om det oppleves feil/mangler ved skjemaene, ta kontakt med FØ på support-epost rDnk.okonomi@kirken.no eller support-telefon 23 08 12 80 - valg 2 (hverdager mellom kl. 09.00 - 14.00).

Rapportene har frist 15. mai 2024. Send inn som pdf til stavanger.bdr@kirken.no.

Tilskuddsbrev for 2023 ligger lenger nede på denne nettsiden. Tilskuddsbrev for 2024 kommer.

Spørsmål kan rettes til (kontaktinfo under)

• Økonomi: Felles økonomienhet
  • Faglige vurderinger, trosopplæring: Anita Skretting