Fagdag om kirke-skole samarbeid

Velkommen til fagdag om kirke-skole samarbeid 16. oktober. Skolen får snart nye læreplaner. Hva blir innholdet? Hva endres? Kom og bli oppdatert! Skolegudstjenester og erfaringsglimt fra menigheter er også tema denne dagen.

Nye læreplaner og skolegudstjenester er noe av tema på samlingen. Her fra skolegudstjeneste i Udland kirke.

Sted for fagdagen er Kampen kirke i Stavanger, og tidsrammen er 10.00-15.00 (kaffe, te og frukt fra kl.09.30).

Fagdagen er gratis, og det blir varm lunsj.

På fagdagen kommer Gunnfrid Ljones Øierud fra IKO og forteller om de nye læreplanene i skolen, og om mulighetene og utfordringene med skolegudstjenester.

– Læreplanene har betydning for kirkens samarbeid med skolen, og det er derfor viktig at vi i kirken er oppdatert på dette. Det vil også bli en bolk der vi jobber med skolegudstjenestene. Vi krydrer det hele med erfaringsglimt fra noen menigheter, forteller undervisningsrådgiver Gunn Heidi Dybdahl.

Vi håper du blir med!

Meld deg på her innen 7. oktober.

NB: Påmeldingsfristen er utløpt og fagdagen er fulltegnet.