Konfirmasjon

Hovedbilde for tema

Konfirmasjon

Alle kan bli konfirmant i kyrkja! Velkommen uansett om du trur, ikkje trur eller er litt usikker. Det einaste kravet er at du er døypt innan konfirmasjonsdagen. Om du ikkje er døypt frå før, er det ikkje noko problem. Mange blir døypt i løpet av tida som konfirmant.

Konfirmasjonen er ei stadfesting, ei bekrefting på at Guds kjærleik gjeld akkurat deg: Slik vi i dåpen blir tatt i mot av Gud, stadfestar Gud sin kjærleik til oss i konfirmasjonen. Vi er sett og elska av Gud, som har skapt oss.

Vil du melde deg på som konfirmant i 2025? Bruk knappen øvst på sida! Les også meir om opplegget i artiklane under.

Kontakt