Ønskjer du å leige kyrkje til konsert eller anna arrangment?

Mange kor og musikarar ønskjer å halde konsertar i kyrkjene i Ørsta. Les meir om korleis du/de kan leige kyrkjene til dette.

Kontakt oss for å undersøke om ønska dato er ledig

Første steg er å ringe kyrkjekontoret, og sjekke om aktuell dato/datoar er ledig. Då kan ein legge inn ein førebels reservasjon .

Last ned, les vedtektene og fyll ut leigeskjemaet vårt

Så kan du laste ned og fylle ut leigeskjemaet vårt, som du finn lenkje til nedst på sida. Her står det meir om vedtektene for kyrkjeutleige. Send inn ferdig utfylt skjema til postmottak@orsta.kyrkja.no. Det er soknerådet som avgjer leigeførespurnadar. Du får svar på førespurnaden i løpet av kort tid.

Gjennomfør arrangementet, i samspel med oss

Kontakt oss for meir informasjon og nærare avtalar om det praktiske knytt til gjennomføringa av arrangementet.

Last ned, fyll ut og send inn oppgjersskjema

Etter gjennomført arrangement fyller du ut oppgjersskjemaet og sender til oss.