Informasjonsmøte om konfirmasjon 2025

Nysgjerrig på konfirmasjon i Eidsvåg kirke? Kom på informasjonsmøte 5.juni kl.18.30 og finn ut mer om hvordan konfirmantåret er hos oss!

Informasjonsmøte om konfirmasjon 2025
Hvis du vil vite litt mer om hva konfirmasjonen betyr, og hva som skal skje i løpet av konfirmasjonsåret  kan du komme til Eidsvåg kirke onsdag 5.juni kl.18.30. Da blir det informasjonsmøte for konfirmanter og foreldre. Her kan dere treffe oss i konfirmantteamet, og dere får vite litt mer om hvordan konfirmasjonsåret kommer til å se ut. Vi kommer til å snakke om leir, undervisning og gudstjenester, og det blir mulighet for å stille spørsmål.

Invitasjon til konfirmasjon ble sendt ut til alle døpte i midten av mai, men dersom du ikke har fått den finner du den lenger nede på siden her.