Nå åpner kirken igjen!

Nå har myndighetene åpnet for at forsamlinger på 50 personer pluss medvirkende kan være tilstede.

Nå åpner kirken igjen!

Kirken har laget egen smittevernveileder. Kirkene skal åpnes forsiktig og gradvis for at ikke smitten i samfunnet skal øke igjen. Vi arbeider nå hardt i Eidsvåg for å tilrettelegge lokal smittevernplan og kurse både ansatte og frivillige.

Vi vil åpne første Gudstjeneste den 24. mai 2020 kl 11.00!

Vi vil i første omgang fokusere på å holde Gudstjeneste med nattverd.

Det vil bli begrensninger, bl a i antall som kan være tilstede - vi vil derfor lage et påmeldingssystem slik at vi slipper (forhåpentlig) å avvise noen i døren - for når vi når 50 må dørene lukkes. Det blir strenge retningslinjer inne i kirken for å følge smittevernregler.

Alt dette inklusiv hvordan påmelding skal skje vil det komme informasjon om på Facebook og på nettsiden vår - så følg med på nyheter som blir lagt ut.

Vi gleder oss veldig til endelig å møte dere til fellesskap i kirken på nytt.

På søndag 10. mai blir det digital ungdomsgudstjeneste hos oss, gled dere til det! På Kristi himmelfartsdag legger vi ut en digital andakt på sidene våre.

Ta vare på hverandre til vi sees søndag 24. mai!

Eidsvåg menighet 08. mai 2020

Aage Mjeldheim