Fast givertjeneste til Fridalen menighet

Bli med på det store laget i Fridalen menighet

Fast givertjeneste til Fridalen menighet

Fridalen menighet ønsker å være en kirke for nærmiljøet og tilby gode fellesskap og opplevelser for mennesker i alle aldrer. Vi har Knøtterkor, jente- og guttekor, ungdomskor, ungdomsklubb, Åpen barnehage, søndagsskole, kirkekaffi etter gudstjenester, formiddagstreff, konserter og andre kulturarrangement, Åpen helg, juletrefest og mange andre ting som skjer i kirken.

Vil du være med å støtte menighetens arbeid, slik at vi kan videreutvikle det vi allerede gjør og gi oss muligheten til å gjøre mer, er vi veldig takknemlig om dere vil støtte oss. Trykk på lenken under og du kan fylle ut et skjema på hvor mye du vil gi. Det du gir til Fridalen menighet kan du få avtrekk på skatten.

Bli fast giver

Du kan naturligvis endre avtalen når du selv vil.