Utleie

Menighetssalen vår er et populært lokale for utleie. Typiske sammenkomster er minnesamvær ved gravferd og dåpsselskap, men rommene leies også ut til eks. årsmøter, selskaper, osv. Lokalet har en maks kapasitet på 100 personer. Vi har dekkeutstyr (kopper, fat) til 80. Det er også installert projektor m/ lerret, samt piano til disposisjon. Man kan også låne en høyttaler på stativ og mikrofon ved behov.

Kirkerommet vårt kjennetegnes ved sin runde utforming som innbyr til nærhet og fellesskap. Det er innstallert flygel av typen Yamaha C6. Kirkerommet har ved konserter en makskapasitet på 350 mennesker.

Priser for utleie av menighetssal:

Lokalene våre kan leies inntil kl 23.00 (etter kl 2300 må avtales særskilt i god tid på forhånd)

Dåpsselskap der dåpen skjer i Fyllingsdalen kirke  2000,-
Minnesamvær ved gravferd i Fyllingsdalen kirke    2000,-
Andre arrangementer for privat leietaker  3000,-
Utleie til foreninger, lag, selskap etc.   3500,-

Kontrakt

Se kontrakt og reglement nederst på siden. Leietaker må sette seg inn i kontrakten før utleie.

Ta kontakt med kirketjener for bestilling.

Betaling

Betaling skjer i henhold til faktura som sendes av menigheten i etterkant av utleiedato. Normalt forfall på faktura er 14 dager om ikke annet avtales.

Tilleggskostander legges til faktura om leietaker ikke overholder leiebetingelser.