Velkommen til Loddefjord sprell levende søndagsskole!

Søndagskolen-Digital erstatter søndagskolesamlinger fram til vi får møtes igjen på søndagskolen i kirken

Velkommen til Loddefjord sprell levende søndagsskole!

Velkommen til søndagskole i Loddefjord kirke.

Vi samles i sidekapellet til kirken kl 11.00 de dagene det er søndagskole-samling. Du kan gå direkte inn i sidekapellet eller ankomme fra kirkerommet om du vil det.

Søndagskole-Digital finner du link til sending her på denne siden og på Facebook og kan sees når det passer best.

En søndag hver måned har vi Familiegudstjeneste, og da er gudstjenesten lagt opp etter barna og er familivennlige. Det er ikke Søndagskole-samling eller Søndagskole-Digital den søndagen når det er Familiegudstjeneste.

Vi har et mål å gi barna et møte med bibelfortellingene og evangeliet i en totalformidlende ramme der også bønn og tilbedelse hører med.

På søndagskolen har vi artige aktiviteter og sanger med bevegelser/ bibelfortellinger og utdeling av barnas blad.

Følg med oss på vår facebookside/gruppe : Loddefjord sprell levende søndagskole

😊Vi ønsker velkommen til søndagsskole

❤️Hilsen Kristine og Eirik