Menighetsbarnehagen består!

Vi planlegger for trygg og forutsigbar drift. Har du lyst å hjelpe dem i tiden fremover?

Fra karneval i Slettebakken menighetsbarnehage
Før sommeren stod Slettebakken menighets barnehage i fare for å måtte stenge grunnet en krevende økonomisk situasjon. Takket være stor giverglede blant flere i menigheten, klarte vi å skape grunnlag for videre drift. I tiden fremover vil styret i barnehagen jobbe med å legge en god plan for tiden fremover, og vi er trygge på at vi i kan klare å skape gode rammer og forutsigbar drift!

En liten barnehage med et stort hjerte
Fra høsten 2024 har vi noen få ledige plasser på småbarnsavdelingen, samt en ledig plass for eldre barn. Ta kontakt med styrer på tlf: 55083000 om du ønsker en av plassene.

Rammevilkårene for små barnehager er likevel krevende. Finansieringen og inntektene til barnehagen er lave.

Kan du bidra?

Kan du bli en av barnehagens faste støttespillere? Ved å gi bidrag via lenken under kan du få skattefradrag for gaver opp til kr 50.000. Du kan også vippse eller overføre til Slettebakken menighets konto, informasjon om dette finner du her