Høstkonfirmasjoner

I Søreide kirke har vi konfirmasjoner i september. Alle i vårt sokn som er døpt og som fyller 15 år i konfirmasjonsåret, får invitasjon og mer informasjon i posten i september. Da kan du melde deg på.

Høstkonfirmasjoner

Godt og helhetlig konfirmantår
I Søreide har vi de seneste årene hatt høstkonfirmasjoner. Vi har erfart at konfirmantåret kan legges opp på en god og helhetlig måte når vi har et opplegg fra januar til september, og kommer derfor til å fortsette med dette i årene som kommer. Fra januar og ca frem til påske er konfirmantenen med på undervisningssamlinger i kirken der de får lære om, utforske, undre seg over og praktisere den kristne tro. Etter påske melder konfirmantenen seg på ulike aktivitetsgrupper som går frem til sommeren.

Når konfirmantåret varer over sommeren har vi blant annet mulighet til å reise på sommerleir med konfirmantene, noe som selvsagt er kjekt både for ungdommer og ledere!

Alle i vårt sokn som er døpt og som fyller 15 år i konfirmasjonsåret, får invitasjon og mer informasjon i posten i september. Det er bare å ta kontakt med oss hvis noen som bor utenfor vårt område eller ikke er døpt, ønsker å vite mer om konfirmasjon i Søreide kirke. Alle er velkommen!

Konfirmasjonsdatoer fremover:

Lørdag 14. september