Tiltaket er eit samarbeid mellom kyrkja, kommunen og Frelsesarmeen. Dei som treng ei ekstra støtte i jula er velkommen til å søkje.
OBS: Søknadsfrist: 1. desember.
Treng du denne hjelpa kan du laste ned søknaden her og skrive den ut. Visst du trenger hjelp til utfylling kan du ta kontakt med diakon på kyrkjekontoret eller Mestringseininga på kommunen. Vær oppmerksom på at du må søkje om bostedsattest så det er lurt å vera ute i god tid.
OBS:
- Skriv fødselsdato og ikkje berre år på eventuelle barn, og om dei brukar store eller små størrelsar.
- Skriv telefonnummer og ikkje e-post, slik at vi lett kan få tak i deg
- Fyll ut så nøyaktig som mogleg. Du kan berre sende éin søknad til Frelsesarmeen.
- Flyktningar som får etableringsstønad, ventestønad eller introduksjonsstønad kan ikkje søkje i år.
- Gi tydeleg beskjed i søknaden dersom du vil hente i Bjerkreim. Visst ikkje, henter du det sjølv i Frelsesarmeens lokaler i Egersund på hentedagen.
Korleis levere søknad:
- Legg søknaden i ein konvolutt og merk den med «julehjelp»
- Leveres i postkassen utenfor kyrkjekontoret (ved siden av misjonshuset), Nesjane 5. Sjå bilde under.
- Søknaden må være nøyaktig utfylt og må være oss i hende innan 1. desember
Pakken utleveres i Egersund den 19. desember.
Kontaktinfo:
Diakon Ronny Myksvoll: tlf 51 20 11 95 / 416 69 151
Mestringseininga, Bjerkreim kommune v/ Anita Driftland: Tlf 51 20 11 17