Hovedbilde for tema

Voksne

Vi har flere aktiviteter for voksne - kanskje noe som passer for deg?

Tjeneste i kirken

Bogafjell menighet driver et omfattende arbeid. Vi har mange som er med og gjør en fantastisk jobb for at Bogafjell menighet skal være en levende kirke som bringer Guds rike til Bogafjell. Du er velkommen til å være med.

Du kan lese mer om dette her.

Medarbeiderfest

Det arrangeres en årlig medarbeiderfest for alle som er med å gjør en innsats/har en tjeneste i Bogafjell sokn. Denne arrangeres vanligvis på våren.

Mer informasjon om neste medarbeiderfest kommer når den nærmer seg.

Støttegruppe - en hjelp i sorgen

Se Kirkevergen i Sandnes: Sorggrupper for voksne

For barn og ungdom fra 4. – 10. klasse som har mistet foreldre eller søsken i dødsfall. Les mer på følgende side.

Kontakt