Juletrefest i Bykirka

Det har blitt tradisjon at menighetene i Sel arrangerer juletrefest for hele familien, første søndag etter jul.

Søndag 5. januar samlet små og store seg til god gammel- dags juletrefest i Bykirka på Otta. Programmet hadde fokus på Hellige tre-kongers-dag, som var 6. januar. Vi fikk høre om, og se de hellige tre konger, som lette etter Jesusbarnet og høre en andakt av Paul Skuland. Vi gikk rundt juletreet og sang julesanger, og alle deltok.

Et rikholdig langbord med deilig mat ble dekket for oss. Til slutt var det åresalg med mange gevinster. Tre flotte konfirmanter solgte årer, og mange i forsamlingen fikk med seg en eller flere pakker hjem. Etter nok en runde rundt juletreet kom julenissen på besøk med julegodt til alle.

Takk til de som hadde laget i stand en så trivelig ettermiddag for oss!

imagen0pcn.png imageaxsr.png imagewx2c9.png