Kirkekontoret ønsker alle en god sommer!

Ferietid er det også for de kirkelig ansatte, så kontoret vil bare delvis være betjent i ukene 30,31,32 og 33.  Lettest å få tak i er vi ved å kontakte oss på mobil: 41674669, eller på e-post: lv564@kirken.no

Kirkekontoret ønsker alle en god sommer!

Signe prest har ferie 30,31,32,33. Ønsker du kontakt med en prest disse ukene er disse på vakt for Sør-Aurdal:
Uke 30 og 31: Sofie Panknin, som treffes på mobil: 944 97 294 (Sofie er sommervikar)
Uke 32            Kristine Inderhaug Fossheim:            958 12 505 (Sokneprest i Nord-Aurdal)
Uke 33            Jostein Enger                                      975 01 273 (Sokneprest i Nord-Aurdal)

Kirketjenerne i Bagn, Reinli og Hedalen har ferie i uke 29,30 og 31. Vi ber om forståelse for at gresset ved disse kirkegårdene ikke blir klippet like jevnlig disse ukene og at søppelkasser kan bli fulle.

Stavkirkene er åpne for guiding 6 dager i uken mellom kl. 1100-1700. Hedalen har stengt mandager mens Reinli har stengt onsdager.

Velkommen til en av våre messer - som du finner under  hva skjer .

Igjen ønsker vi alle en riktig god sommer!

Kirkevergen