Gratulerer med vel overstått konfirmasjonsdag

Anders Gjerde Stensæter og Mia Nybråten ble konfirmert i Leirskogen kyrkje søndag 27. mai.

Gratulerer med vel overstått konfirmasjonsdag

Siste søndagen i mai er det tradisjonen tro konfirmasjon i Leirskogen Sokn.
Mia Nybråten har fulgt undervisningen her i Sør-Aurdal mens Anders Gjerde Stensæter har fulgt undervisningen i Vestfold.

Det ble en fin seremoni med ca 80 personer i kirka.

Vi gratulerer begge med dagen som var og ønsker alt godt for fremtiden.

Vi håper dere vil fortsette undringen og søken selv om dere nå er konfirmert.
Gud har gjennom konfirmasjonen bekreftet løftet han ga til oss gjennom dåpen. Han er med oss, du er hans barn! Og om det er på fotballbanen du føler hans nærvær eller om det er i sangen eller på gudstjenesten, vit at han ser deg! Med kjærlige øyne!