Meditasjonskonsert i Begnadalen kirke 11. november kl. 1900

Begnadalen menighetsråd og  Erland Olderskog Albertsen inviterer til meditasjonskonsert til inntekt for Kirkens Nødhjelp.

Plakat konsert: Erlend O Albertsen

Kontrabassist og jazzmusiker Erlend Olderskog Albertsen har brukt koronatida til å studere indisk tromme og vokal og den religiøse musikktradisjonen fra Nord-India, Dhrupad og inviterer nå til konsert, hvor halvparten av billettinntekter går til Kirkens nødhjelp. Med denne konserten, gir han en opplevelse som ligger utenfor den hverdagslige sfære, en opplevelse av noe hellig.

«Dette hellige finnes jo i oss alle, og med denne meditative musikken får lytteren en mulighet til å rense seg selv og sine tanker.»

Med seg har han Yoshiko Nakano, som akkompagnerer på det indiske strengeinstrumentet Tanpura. Kontrabassen er også med, som fyller kirkerommet med runde toner.

Vi gleder oss til konserten og ønsker deg riktig velkommen som tilhører!