Velkommen til innvielse av Minnelunden på Bagn

Onsdag 23. mai kl. 1800 vil vi foreta innvielse av den nye navnede minnelunden ved Bagn kyrkje.

Velkommen til innvielse av Minnelunden på Bagn

Det blir først en liten seremoni ute ved Minnelunden, og etterpå inviteres det til kirkekaffe og informasjon/kåseri ved Bagnsmoen.

Minnelunden på Bagn er omkranset av en hekk. Midt på feltet er en minnestein oppsatt, og velger man å sette ned urnen med asken her, vil en navneplate med navn på avdøde og opplysninger om fødsel og dødsdato settes opp. En benk er plassert i flukt med hekken.

Kirkegårdsbetjeningen vil sørge for pynting av blomster rundt minnesteinen, men det vil også være mulighet for pårørende til å sette ned avskårne blomster og tenne lys i et tilhørende stativ ved siden av minnesteinen.