Pod for Gud og hvermann

I en tid der realitystjerner blir presidenter, gamle og nye kriger fyller nyhetsbildet, og kirken skiller lag med staten kan man fort bli litt usikker og rådvill. Hva kan bøte?? Kanskje en podcast for Gud og hvermann?

Pod for Gud og hvermann

Pod for Gud og hvermann - logoI podcasten vil vi snakke om dagsaktuelle spørsmål i både kirke og samfunn. Vi vil invitere spennende gjester, fra både kultur, kirke og politikk. Vi vil prøve å sette ord på vanskelige ting med en lettfattelig tone, og på denne måten kanskje bidra til en mer sivilisert og optimistisk ordbruk.

Det faste panelet består av Jon Arne Johansen Harby, Britt Agnete Enemo og Kenneth Hansen. Teknikken er ivaretatt av Halvard Bjørkås.

Den første episoden er ute nå! Du finner Pod for Gud og Hvermann i iTunes,og Soundcloud.

Søk den opp, og hvis du trykker abonner vil fremtidige episoder automatisk finne veien dit du hører på podcaster.

Vær gjerne med å spre budskapet slik at vi kan nå ut til enda flere som kunne være interessert i slik prat.

Poden er på Twitter, @PodGudHvermann. Der kan du komme med tilbakemeldinger eller innspill til fremtidig tematikk.

Pod for Gud og hvermann er en podcast for deg som er interessert i temaer i skjæringspunktet mellom religion, kirke, kultur og politikk.

Vi hørs!