Vil du gi en gave til Veståskapellet?

Veståskapellet er 50 år i 2018. Jubileumskomiteen er godt i gang med planleggingen og datoen 12. august 2018 kan allerede nå reserveres for festgudstjeneste og festprogram på Veståsen!

Vil du gi en gave til Veståskapellet?

I anledning jubileet ønsker vi å gjøre noen utbedringer på stupulen, slik at klokkeklangen fortsatt kan klinge utover Skrikkarvollen i årene som kommer!

Alle gaver, små og store, er kjærkomne! Kapellets inntekter per i dag er primært kollekt på gudstjenestene -  dette dekker strøm og forsikringer. Drifta er også basert på dugnad. Derfor setter vi ydmykt i gang denne kronerullinga og håper at du som leser dette vil være med oss på dugnaden!

Gaver kan gis kapellet på konto 6185.56.02732, eller ta kontakt med kasserer Berit K. Olmhus tlf. 97105260  epost: bk.olmhus@gmail.com

Dersom du ønsker å bidra på andre måter til drifta av kapellet eller til jubileet – ta kontakt med styret eller Kirkekontoret.