Bagn bedehus

Siden er under oppbygging...

Bagn bedehus

Styret består av:

Utleiepriser Bagn Bedehus 2014:

– Minnesamvær under 60 pers. 1300.- (Duker inkludert)

– Minnesamvær over 60 pers. 1700.- (Duker inkludert)

100.- i tillegg viss de vil leie peisestua/spillerommet i tillegg både for store og små minnesamvær. Pga. vask.

– Leie av heile huset til private selskap:   1000.-    Vil du sikre at du kan pynte/dekke dagen før må du reservere den dagen og, og betale halv takst for den.

– Leie bare peisestua: 300.-

– Leie av veslesalen: 200.-

– Leie storsalen til div møter: 600.-

– Skal de bruke kjøkkenet: 100,- i tillegg.

VASK ER ALLTID INKLUDERT TIL DISSE PRISENE

Eierorganisasjonene må ikke betale for lån av huset til sine møter, men da må de vaske og rydde etter sine møter selv.