Barnelaget Stjernen og Bagn barnekor

Barnelaget og koret møtes på Bagn bedehus kl. 1700-1830 annenhver mandag i semesteret, første treff høsten 2017 er 9. oktober.  - VELKOMMEN

Barnelaget Stjernen og Bagn barnekor

Barnelaget Stjernen og barnekoret er et opplegg for de yngste barna.
Hver gang de møtes lager de noe, de synger litt og har en liten utlodning. Til utlodningen er det fint hvis alle har med seg en liten ting til å lodde ut (til max kr 10,-) og 10 kr for å kjøpe lodd.

Vi har satt opp følgende datoer i 2017/2018:
09. oktober
23. oktober
06. november
20. november
04. desember : Grøtfest
24. desember: Vi synger i kirka
15. januar
29. januar
12. februar
12. mars
9. april