Bagn korvettlag - for 5.-7 klasse

Korvetten er tilknyttet Acta, Normisjonen og er for 5.-7. klasse ved Bagn skule. De møtes på Bagn bedehus annenhver mandag i semesteret fra kl. 1900-2100. Første samling vinter 2018 er 15. januar.

Bagn korvettlag - for 5.-7 klasse

Møter vinter/vår 2018:
Mandag 15. januar:                      Spillkveld/kiosk, evt besøk. Husk penger til kiosk
Mandag 29. januar: 1800 - 2100  Bowling på Fagernes
Mandag 12. februar:                    Aking. Oppmøte og henting i Midtre Juvkam.
                                                     Ta med rattkjelke eller snowracer, varme klær, hjelm og
                                                     gjerne en hodelykt.
Mandag 12. mars:                        Spillkveld/kiosk. Husk penger til kiosk
Mandag 9. april:      1800 - 2100  Tur til Bergatn hvis været tillater det, ellers på bedehuset
Mandag 23. april     1800 - 2100  Forledrefest på bedehuset. Besøk fra Acta Oppland
Mandag 7. mai         1800 - 2100  Sykkeltur til Leitebrue og vandring i Sandviken, pølser

Lørdag 9. - søndag 10. juni: Kanotur på Fjorda - eget infoskriv kommer.

Det vil koste kr 100,- for turene til Badeland, Bowlingen og Fjorda.

Ledere:
Ola Thorsrud        tlf 915 70 469