Fredagsklubben for dem fra 10-15 år

Fredagsklubben på Leirskogen møtes hver 14. dag

Foto: Anne Dyve

Fredagsklubben på grendehuset i Leirskogen har eksistert i mange år, og har medlemmer i alderen 10 til 15 år. Det er i utgangspunktet en syklubb med fem driftige damer som har tatt på seg ansvaret for ungdomsklubben, men alle foreldre stiller opp på omgang.

En klubbkveld på grendehuset er fra kl. 18 til 21 og består som regel av noen styrte aktiviteter, flust av frie aktiviteter, masse musikk samt salg av pizza og brus.

Deltar på lysmesse
Fredagsklubben er medlem i ACTA i Normisjonen. I den anledning er de alltid med på lysmesse i Leirskogen Kirke hver  år, som alltid legges til 3. søndag i advent.

Fredagsklubben legges motsatt av Øpe Hus, ungdomsklubben på Bagn, så ungdommen kan få med seg både pose og sekk.