Frivillig i kyrkjelydane

Kyrkja er mykje meir enn berre ei bygning, kyrkja er alle som er medlemmar. For at vi skal kunne utvide tilbodet til born og unge, diakoni og anna arbeid, er vi avhengige av fleire frivillige i kyrkjelydane.

Vi vonar du har lyst til å hjelpe til, det er mange ulike ting å velje mellom og alle har vi noko å bidra med. Nedanfor ser du ei liste av aktuelle tenester / aktivitetar vi treng hjelp med.

Gudstenester

• Medliturg
  • Kyrkjevert
  • Kyrkjekaffi

Trusopplæring

• Babysong
  • Småbarnsong
  • Tårnagentar
  • Lys vaken

Ungdomsklubb

• Fredagscafe

• Diakoniutval
  • Besøksteneste

Om du kan tenke deg å hjelpe til med noko som du ikkje finn på lista er det berre å seie ifrå også finn vi ei oppgåve du kan tenke deg å hjelpe til med.

Viss du ønskjer at vi skal starte opp eit tilbod som ikkje eksisterer, og du har lyst til å engasjere deg er vi positive til nye aktivitetar, båe tidsavgrensa og kontinuerlege.

Ring oss på 40441522 for ein prat om å hjelpe til i ein av kyrkjelydane kring fjorden.

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda