Alivefestivalen, 25.-27.oktober

For tredje gang arrangeres den tverrkirkelige ungdomsfestivalen i Ulsteinvik!

Alivefestivalen, 25.-27.oktober

Den 25.-27.oktober arrangeres Alive-festivalen for 3.året på rad.

Alive er en tverrkirkelig festival for ungdom mellom 13 og 19 år. Festivalen er i Ulsteinvik med lokasjoner som Sjøborg kulturhus, Filadelfia, Fredheim og Ulstein kyrkje. Her kommer det eksterne talere som Thor Haavik (DnK) og Alexander Botn (Hillsong church). Det vil også være lovsang ledet av både eksterne og lokale musikere.

Festivalen vil bestå av møter, lek, underholdning, "Alive-games", godt fellesskap og mye moro. I fjor var det omlag 300 ungdommer som var med på hele eller deler av festivalen, og vi håper at enda flere vil være med i år. Informasjon og påmelding til festivalen finner man på facebook-siden til Alivefestivalen  og på festivalens hjemmeside.

Påmelding skjer her via checkin.no

Priser:
BLI MEDLEM for å støtte Alive og spare penger.
–EARLY BIRD festivalpass (medlem): 225 kr pluss medlemskap 50 kr
–EARLY BIRD festivalpass (ikke medlem): 300 kr
–Matpass: 200 kr
–Overnatting (m/frokost): 150 kr