Dåpsskule for dei som skal byrje på skulen hausten 2018

Ta barnet dit med til Ulstein kyrkje til 5 + 2 kjekke samlingar.

Dåpsskule for dei som skal byrje på skulen hausten 2018

2018 er eit spennande år for alle som skal byrje på skule! Om du har lyst, kan du allereie i januar vere med på Dåpsskulen i Ulstein kyrkje. Alle 6 åringar er velkomne til å bli med på dåpsskulen! Då lærer vi om kvifor vi er døypte!  Vi lærar meir om kyrkja vår, høyrer historier frå Bibelen, leikar og syng. Vi teiknar og lagar noko. Vi startar og avsluttar Dåpsskulen med å delta på gudsteneste, På den siste kan dei som vil få vere med å hjelpe til. Etterpå blir det fest på Fredheim der alle på Dåpsskulen får utdelt eit diplom. PÅMELDING: TRYKK PÅ LINKEN NEDERST PÅ SIDA. Her finn du og meir informasjon.