Endeleg torsdag

Endeleg torsdag – no på Fredheim! 25. oktober skjer det igjen - med eit fornya konsept for Endeleg torsdag. Middag for alle er det sentrale samlingspunktet,  men Fredheim er open lenge før og tilbyr leksehjelp, MILK-kurs og ulike aktivitetar.

Endeleg torsdag

For barn frå 4.-7. klasse opnar vi Fredheim rett etter skuletid kl 14.00 og tilbyr leksehjelp, aktivitetsleikar, bordspel, eller plass til å berre slappe av. To pensjonistar med lang lærarkarriere bak seg står klare til å gi leksehjelp, tilsette og frivillige står for leik og konkurranser.
MILK-kurs for alle som går i 10. klasse startar kl. 14:15 - avslutter med felles middag.
Pastamiddagen er kl. 16:30 slik at alle får samle seg på Fredheim . Kr. 60 per person. For dei minste barna 4-6 år blir det eit aktivitetstilbod rett etter middagen i ca. 20 minutt fram til kl. 17:30. Tween Sing-øvinga startar kl. 18.00. Nytt for Endeleg torsdag er at det ikkje er påmelding – det er berre å kome! men om de skriver "interessert" eller "deltek" på Facebookhendinga får vi ein peikepinn på antallet likevel.