Julenattine 2017

Så er det klart for årets lokale dugnads-/storarrangement i ulsteinkyrkja . Julenattine i Ulstein kyrkje har år etter år samla fulle hus, og er kjent for sin musikalske kreativitet, kvalitet, nyskaping og truskap mot julens bodskap.

Julenattine 2017

Også i år vil programmet bestå av gamle og nye juletonar i ny og spennande innpakning.

Medverkande  songsolistar: Oline Aksnes,  Rak Marie Hatløy, Trude Håkonsholm,  Håvard Fylsvik, Karina Pieroth, Ståle Dimmen, Ståle Rasmussen, Tord Aksnes, Sofie Gjerde Tonev, Marte Urke Antonsen  m.fl

Orkesteret  består mellom anna av Øyvin Sønnesyn (piano), Jan Thormodsæter (bass/piano) , Karl Oluf Wennerberg (percusjon), Kåre Skare Lystad (gitar), Ståle Helvig (organist), Sveinung Sætre (fiolin), Julia Oseland (fiolin), Joakim Orset (Cello), Runa Husøy (saxofon) og Pål Andre Worren Grimstad  (trompet).

Billettar
Du kan kjøpe billettar på http://www.sjoborg.no/kulturprogram/ , i Servicetorget ved Ulstein rådhus (tlf 70 01 75 00, mån-fre 08-16) og i Kinokiosken (ope 45 min før kvart arrangement).

Billettpris kr 270,-

Ungdom (16-20 år) kan kjøpe billett i Servicetorget og i Kinokiosken til 25 % redusert pris. Dette er eit tilbod frå Møre og Romsdal Fylke.