MILK- kurs for deg som går i 10. klasse

Oppstart torsdag, 25.10. kl. 14.30 på Fredheim. 4 samlingar samt høve til å delta på ein MILK-weekend 18.-20. januar

MILK- kurs for deg som går i 10. klasse

MILK (MIniLeiarKurs) er eit leiartreningsopplegg der 10. klassingar (tidlegare konfirmantar) får innføring i kyrkja sitt ungdomsarbeid, lærer om kommunikasjon, samarbeid og organisering, kristen tru, leiaransvar, seg sjølv og andre. Leiartreningskurset har fem samlingar i løpet av haust 2018/januar 2019. Det er tilbod om å vere med som ungdomsleiar på konfirmantleirane. Invitasjon er sendt i posten til alle som blei konfirmerte no i september. Ta kontakt med Bjørn Losvik for nærare info – også med spørsmål om redusert deltakaravgift.