Babysong våren 2019

Etter nokre månader med pause er det klart for ei ny runde med Babysong på Fredheim annakvar torsdag med musikkpedagog Kari Aske Osnes.

Babysong våren 2019

Babysong er eit tilbod som er både knytt til Byggeklossen open barnehage og til kyrkja si trusopplæring. Både musikken, ulike klanginntrykk, rytmen, fargeinntrykk og fleire sanser er i bruk under babysong. Å kunne lære og praktisere noko enkel song for dei minste skapar tryggleik og stimulerer barna.

Vi er glade for å ha fått songpedagog Kari Aske Osnes til å ta på seg Babysong våren 2019.

Babysong finn stad kl. 12:00 - 12:45 på desse torsdagane:
21.02.
07.03.
21.03.
04.04.
25.04.
09.05.
23.05.
06.06.
(20.06.)

Ein treng ikkje å melde seg på, det er berre å kome til Fredheim. Det koster kr. 30,- per gong.

Byggeklossen open barnehage gir deg ei unik muligheit å bli kjent med andre foreldre før Babysong begynner. Så kom på Fredheim før Babysong byrjar eller bli litt etterpå. Byggeklossen open barnehage er open tysdagar og torsdagar kl. 10:00 - 14:00. Barnehagen er stengt i skuleferien.