Familiegudsteneste med vigsling av diakon

Velkomen til familiegudsteneste igjen i Ulstein kyrkje søndag kl. 12:00! Denne søndagen markerer vi starten av eit nytt haustsemester i kyrkjelyden sine aktivitetar og i Ulstein KFUK-KFUM sitt arbeid. Biskop Ingeborg Midttømme tek del i gudstenesta og vigsler Karine Sæter til diakon. Korklubben tek del og Ulstein KFUK-KFUM står for kyrkjekaffen på rådhusplenen etterpå med grilling av pølser og aktivitetar for barna

Familiegudsteneste med vigsling av diakon

Det er ei ekstra dåpsgudsteneste tidlegare på dagen, slik at det virkelig skal vere mest mogleg plass til familiar i denne gudsteneste. Det har ikkje vore familiegudstenester i heile våren. Vi ønskjer difor spesielt familiar velkomen til denne gudstenesta.
Vi må fortsette med dagens smittevernsregler som blant annet innebærer plassbegrensning. Vi håper likevell at alle familier og andre velger å komme til kirken på denne festgudstjenesten. Gudstjenesten vil også bli streamet på Ulstein kyrkje sin facebookside.