Filmkveld i Hareid kyrkja 27/9 kl 18.30 - "Hva vil folk si?"

Ulstein sokn vil gjerne merksam på eit flott arangement i Hareid kyrkja som Hareid kyrkjeakademi inviterer til.

Nancy Herz er ein av 3 medforfattarar til boka "Skamløs" der andre deler av tema skam og ære vert sett lys på.

Hareid kyrkjeakademi inviterere til temakveld i kyrkja med ein prisbelønt film som utgangspunkt. Filmen "Hva vil folk si?" av Iram Haq er nominert til norges Oskar bidrag, fekk nyleg 4 Amandaprisar og har fått ei rekke prisar tidlegare.

Klipp frå filmen: https://www.youtube.com/watch?v=6HY3fFuRJd8
(12 års aldersgrense)

GRIPENDE OG STERK FORTELLING OM ET FAR-DATTER-FORHOLD

16 år gamle Nisha lever et dobbeltliv. Hjemme med familien er hun en pakistansk datter, mens ute med venner er hun en vanlig norsk ungdomsjente. Når faren tar henne på fersken med kjæresten kolliderer hennes to parallelle verdener brutalt.

For å sette et eksempel bestemmer foreldrene seg for å kidnappe Nisha og plassere henne hos slektninger i Pakistan. Her, i et land hun aldri har vært før, må Nisha tilpasse seg foreldrenes kultur.

HVA VIL FOLK SI er et rørende og gripende drama om det komplekse forholdet mellom en far og en datter. Det er fortellingen om en ung jente som må finne sin egen vei. I rollen som Nisha gjør 18 år gamle Maria Mozhdah en fantastisk debut som skuespiller. Faren spilles av Adil Hussain som har spilt i en lang rekke av indiske og internasjonale filmer.

Etter filmen vil Nancy Herz dele ein del tankar kring dette emnet med oss, og svare på aktuelle spørsmål.
Nancy er ein av 3 medforfattarar til boka "Skamløs" der andre deler av tema skam og ære vert sett lys på.

Det handlar om ulik kultur og tradisjon, og muligheitene for felles forståing av korleis leve saman i Norsk kultur og tradisjon.
Kunnskap og dialog er viktige nøklar til eit godt samfunn.

Kvelden startar med film, så det er lurt å kome i tide. Vi har litt forfriskningar ståande; kaffi, vatn, te, frukt og kjeks.

Det vil bli kollekt/VIPPS til Hareid kyrkjeakademi